Повернення та обмін

1. Загальні умови
Ми дбаємо про комфорт та задоволеність наших клієнтів. Якщо отриманий товар не підійшов або має недоліки, ви можете оформити повернення та/або обмін згідно з наведеними нижче умовами.
Обмін та повернення здійснюється згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» та Правилами надання послуг поштового зв’язку, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270.
 
2. Повернення та обмін товару належної якості
Повернення та/або обмін товару можливий за наступних умов:
- збережено товарний вигляд;
- товар не використовувався, збережені паковання та бірки (за наявності);
- протягом 14 календарних днів (враховуючи день отримання замовлення).
Обмін товару здійснюється за умови наявності на складі Поштового маркету, в іншому випадку – здійснюється повернення коштів за товар на карту, з якої була здійснена оплата замовлення.
Пересилання товару у такому випадку здійснюється за рахунок клієнта.
Товар належної якості із замовлень за проєктом «Власна марка» не підлягає поверненню та обміну, оскільки продукція є персоналізованою.
 
3. Повернення та обмін товару неналежної якості
Оглядайте, будь ласка, замовлення саме у поштовому відділенні та у разі виявлення недоліків оформлюйте відповідний акт (для цього зверніться до працівника відділення). Обов’язково зверніться до команди Поштового маркету за електронною адресою [email protected] або через форму зворотного зв’язку в особистому кабінеті та надайте наступну інформацію:
- номер замовлення та/або трек-номер відправлення;
- фото оформленого акта;
- фото отриманого товару;
- текстовий опис ситуації.
Ми перевіримо отриману інформацію та запропонуємо варіант вирішення – заміну товару за умови наявності на складі Поштового маркету або повернення коштів на карту, з якої була здійснена оплата замовлення.
Пересилання товару при підтвердженні пошкодження здійснюється за рахунок Поштового маркету.
Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на вашу користь, якщо не було оформлено відповідний акт при огляді відправлення у поштовому відділенні. Поштовий маркет як продавець не відповідає за недоліки товару, які виникли після його передання покупцеві внаслідок порушення правил користування або зберігання, дій третіх осіб або непереборної сили.
 
4. Порядок оформлення повернення
Зверніться до команди Поштового маркету з повідомленням про повернення товару  за електронною адресою [email protected] або через форму зворотного зв’язку в особистому кабінеті.
Отримайте підтвердження та інструкцію від менеджера.
Надішліть, будь ласка, товар за зворотною адресою, вказаною на отриманому відправленні (склад відправника, індекс 01251). Після відправки - повідомте нам трек-номер, щоб ми могли відстежити відправлення. Коли повернений товар надійде на склад Поштового маркету та буде оглянутий, ми надішлемо вам товар на заміну й повідомимо новий трек-номер, або повернемо кошти на карту, з якої була здійснена оплата замовлення.
 
5. Повернення коштів
Кошти повертаються виключно на карту, з якої була здійснена замовлення.
Кошти повертаються не пізніше, ніж через 7 календарних днів з моменту отримання поверненого товару.
Зарахування відбувається протягом кількох днів згідно з регламентом банківської установи.