Умови замовлення за безготівковим розрахунком

1. Умови купівлі стандартних поштових марок і маркованих конвертів (разом - знаків поштової оплати, скорочено - ЗПО) та немаркованих конвертів за безготівковим розрахунком

  • Цей документ деталізує порядок та умови створення замовлення, оплати та отримання ЗПО та немаркованих конвертів за безготівковим розрахунком.

  • Замовлення здійснюється на сайті онлайн продажів «Поштовий маркет» за посиланням.

  • Щоб відфільтрувати лише доступні товари для покупки за безготівковим розрахунком, необхідно поставити галочку
    «Товари для юридичних осіб»:

  • При виборі товарів встановлено такі обмеження:

    Мінімальна сума замовлення стандартних марок має дорівнювати вартості аркуша «Марка поштова стандартна U»;

    Кількість маркованих конвертів у замовленні має бути кратною 100 шт.;

    Кількість немаркованих конвертів у замовленні має бути кратною кількості конвертів в упаковці.

2. Спосіб оплати

  • Після додавання товарів у кошик необхідно вибрати безготівковий спосіб оплати та ввести назву компанії, код ЄДРПОУ юридичної особи або РНОКПП фізичної особи – підприємця, ІПН (тільки для платників ПДВ):


  • Далі заповнити форму «Оформлення доставки».

3. Оформлення доставки

  • Форма «Оформлення доставки» при доставці до відділення:


    • Форма «Оформлення доставки» при доставці на адресу замовника:


    • Зверніть увагу на правильність введення електронної адреси. На цей Email буде надіслано рахунок для оплати.

    Важливі деталі

    • Вручення таких відправлень здійснюється згідно з Порядком пересилання відправлень «Укрпошта Експрес».
      Відповідальна особа за одержання вказується на супровідній адресі як контактна особа, тому вручення здійснюється за особистим документом одержувача без довіреності від юридичної особи, а якщо за одержанням звернулася інша особа – за довіреністю.

    • У разі виникнення запитань необхідно звертатися за контактами: Телефон: +380501003634, e-mail: [email protected]