Правила обслуговування користувачів Поштового маркету

1. Оформлення замовлення

  • Виберіть у поштовому маркеті бажану продукцію й додайте її в кошик.

  • Клацніть на кошик та оформте замовлення зазначивши персональні дані: ПІБ, номер мобільного телефону, email, країну та адресу (якщо ви перебуваєте поза межами України) чи індекс відділення Укрпошти (якщо ви живете в Україні).

  • Оплатіть замовлення онлайн.

2. Доставка замовлення

  • Якщо Ви - в Україні, у разі успішної оплати замовлення відправляється до вказаного під час його оформлення відділення Укрпошти. Доставка замовлення понад 900 грн безкоштовна. Доставка на замовлення до 900 грн розраховується за тарифами Укрпошти.

  • Якщо Ви - за межами України, замовлення надсилається за тарифами Укрпошти на доставку дрібних пакетів за кордон.

3. Відстеження відправлення

Після того, як замовлення буде укомплектовано, на номер телефону, що вказаний при оформленні замовлення, надійде SMS / Viber-сповіщення з трек-номером. За надісланим трек-номером можна відстежувати відправлення на сайті Укрпошти.

Щойно відправлення прибуде до відділення, клієнт отримає SMS-повідомлення.

Часті запитання

Опрацювання замовлення у середньому сягає 2–5 робочих днів. Термін може бути збільшений до 7–10 робочих днів залежно від комплектації замовлення. Доставка — до 3 днів без урахування дня відправлення (згідно з умовами послуги «Укрпошта Експрес»).

Трек-номер надсилається в SMS/Viber-повідомленні на номер телефону, що вказаний клієнтом при оформленні замовлення, після того, як замовлення буде укомплектовано.

Відправлення надсилається за умовами передзамовлення — у перші дні після офіційного введення нового випуску в обіг. Якщо у замовленні, крім передзамовлення, є й інші товари, термін комплектації може бути дещо збільшений.

Термін зберігання відправлення від поштового маркету у відділенні — 14 днів. У разі невручення відправлення буде повернено відправнику, замовлення — скасовано, а кошти за товар — повернено на картку, з якої здійснювалася оплата на сайті.

При отриманні відправлення неодмінно перевіряйте цілісність товарів та їх відповідність вашому замовленню у присутності працівника відділення. Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій щодо товарів на вашу користь, якщо ви не оглянете їх при отриманні.

У разі неправильної комплектації чи невідповідності товарів заявленим характеристикам оформте, будь ласка, відповідний акт, згідно з яким ви відмовляєтеся від отримання відправлення (акт попросіть у працівника відділення), вкладіть його у посилку та сповістіть нас про ситуацію за електронною адресою: [email protected].

Залежно від суми замовлення з отримувача можуть стягуватися платежі митними органами країни призначення.

Укрпошта не збирає з клієнтів поштового маркету IOSS* (європейський податок). Клієнти лише оплачують доставку при оформленні замовлення. Митні платежі (збір на митне оформлення + ПДВ) сплачує отримувач.

*IOSS — це номер, за яким маркетплейси збирають податок з отримувача. Отримані кошти передаються митним органам ЄС. Податок за пред’явлення на митниці стягується для відправлень з усіх країн, що не входять до ЄС.

Оглядайте, будь ласка, замовлення у відділенні в присутності працівника Укрпошти. У разі виявлення пошкоджень оформте відповідний акт, згідно з яким ви відмовляєтеся від отримання відправлення (акт попросіть у працівника відділення) та вкладіть його у посилку. Неодмінно сповістіть нас про ситуацію за електронною адресою: [email protected]. Наша команда оперативно візьметься за ваш запит.

Якщо замовлення ще не передано на пакування після комплектації, є можливість його скасувати, не відправляючи.

Якщо замовлення вже передано на пакування, відправлення буде надіслано у відділення, і процес повернення коштів буде розпочато після того, як відправлення повернеться на склад відправника.

З 27.12.2022 р. відправлення може отримати третя особа, назвавши код з SMS-повідомлення, що надсилається на номер телефону, вказаний при оформленні замовлення (показувати його на екрані не обов’язково). Водночас жодних документів, що посвідчують особу, та доручень пред’являти не потрібно.

Покрокова інструкція:

1. Третя особа звертається до відділення з проханням отримати відправлення, що належить вам.

2. На ваш номер телефону надсилається SMS зі згенерованим кодом, що дає змогу підтвердити вашу особу та згоду на отримання відправлення третьою особою.

3. Ви повідомляєте новому отримувачу згенерований код з SMS.

4. Новий отримувач забирає відправлення.

Також згідно з правилами надання послуг поштового зв’язку відправлення видаються повнолітньому члену сім’ї за умови пред’явлення документа, що посвідчує особу, а також документа, що посвідчує родинні зв’язки з адресатом (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб тощо). Тобто отримати замовлення може близький, який має таке саме прізвище, що й отримувач.

  • Доступна послуга переадресації. Якщо замовлення повернено відправнику через невручення, можна надіслати запит на повторне відправлення, зокрема за новою адресою або іншому отримувачу. 1–3 дні — і новий трек-номер буде сформовано. Відправлення буде надіслано впродовж 7–10 днів.

  • Змінити або додати товарні позиції до оплаченого замовлення чи об’єднати декілька замовлень, на жаль, технічно неможливо, бо замовлення автоматично передаються на комплектацію, а відразу після оплати формуються супровідні документи. У такому разі рекомендуємо оформити нове замовлення.

    Рекомендуємо почистити cookies / змінити браузер / спробувати оформити замовлення з іншого девайсу або на іншу електронну адресу. Якщо помилка повторюється, надішліть, будь ласка, на адресу [email protected] скріншот та опис ситуації.

    Рекомендуємо стежити за новинками продукції у t.me/igorsmelyansky та t.me/ukrposhta_news або на офіційній сторінці у Фейсбуці.

    Термін зберігання відправлення від Поштового маркету у відділенні — 14 днів. У разі невручення відправлення буде повернуто відправнику, замовлення — скасовано, а кошти за товар — повернуто на картку, з якої здійснювалася оплата на сайті. Для отримання додаткової інформації напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу - [email protected]

    Для відправлення з інтернет-магазину Поштовий маркет не передбачено додавання послуги кур’єрської доставки при оформленні замовлення. Кур’єрську доставку можна замовити окремо на сайті або за телефоном гарячої лінії 0 800 300 545.

    Одяг, сумки та інша сувенірна продукція належної якості підлягають поверненню протягом 14 днів за рахунок покупця. У випадку браку, можлива заміна на якісний товар, але при наявності акту складеного у присутності працівника пошти при отриманні замовлення у відділенні. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.

    Переконливо просимо уважно зазначати персональні дані при оформленні замовлення для коректності комплектування та відправки.

    За точність та коректність інформації внесеної під час оформлення замовлення відповідальність несе покупець.