Правила обслуговування власників філателістичного онлайнабонементу

Онлайнабонемент дає гарантоване право на придбання поштової продукції АТ «Укрпошта», що випускатиметься впродовж серпня-грудня 2022 року, згідно з обраним клієнтом у Поштовому маркеті пакетом – Cтандарт/Стандарт +.

Право оформлення онлайнабонементів мають винятково фізичні особи. Кількість онлайнабонементів, що оформлюються на 1 особу, не обмежена. Оформити онлайнабонемент можна у Поштовому маркеті АТ «Укрпошта» https://postmark.ukrposhta.ua/

Передплатна кампанія з оформлення онлайнабонементу на серпень-грудень 2022 року (5 місяців) розпочинається у серпні 2022 року у визначений АТ «Укрпошта» період. Оформлення онлайнабонементів також може здійснюватися щомісяця до 30 листопада 2022 року включно.

На етапі оформлення онлайнабонемента клієнт зазначає свої персональні дані: ПІБ, номер мобільного телефону, електронна пошта, країна, поштова адреса (якщо клієнт перебуває за межами території України), номер відділення поштового зв’язку (якщо клієнт перебуває на території України) та погоджується з умовами обслуговування за Послугою. Після реєстрації та оплати онлайнабонемента клієнт отримує повідомлення про реєстрацію онлайнабонемента.

Послуга з абонобслуговування оплачується разовим платежем відповідно до кількості місяців, на який оформлюється онлайнабонемент, на етапі його оформлення. Одночасно з оформленням і оплатою онлайнабонементу клієнт сплачує вартість поштової продукції стартового місяця.

Впродовж терміну дії онлайнабонемента його власник щомісячно (у другій половині місяця) отримує на зазначену ним під час реєстрації електронну пошту перелік та вартість поштової продукції, випуск якої запланований АТ «Укрпошта» у поточному місяці, та активне посилання на оплату замовлення. Посилання дійсне впродовж обмеженого періоду часу, про що вказується у повідомленні.

У разі успішної оплати, замовлення надсилається власнику онлайнабонемента на вказане ним під час реєстрації відділення поштового зв’язку (для замовників на території України)/адресу (для замовників з-поза меж території України)  в період з 1 по 10 число місяця, наступного за звітним. По факту комплектації і передачі замовлення на відправку на електронну адресу власника онлайнабонемента надійде повідомлення про факт відправки і номер відправлення, статус якого можна відстежувати на сайті Укрпошти www.ukrposhta.ua За фактом надходження замовлення на поштове відділення власник отримає СМС-повідомлення.

Доставка в межах України здійснюється безоплатно, за межі України – відповідно до діючих в АТ «Укрпошта» тарифів на послугу з доставки дрібних пакетів.

У разі, якщо власник онлайнабонемента не здійснив у встановлений термін оплату за поштову продукцію поточного місяця, замовлення за цей місяць анулюється, при цьому кошти за обслуговування онлайнабонемента не повертаються. В подальші місяці, впродовж терміну дії онлайнабонемента, його власник отримує на електронну пошту нові посилання на оплату замовлень поштової продукції відповідних місяців.